Volta RM5 Detaylı İnceleme 2021 | Volta RM 5 Kullanıcı Yorumları ve Fiyatı

Volta RM5 Scooter incelemesi bu videomda. Scooter sınıfının en uygun motosikleti RM5 modeli bugün ki konuğumuz. RM5 fiyatlarına bakıldığında güncel fiyatı 17,500 TL olarak görünüyor bu sınıftaki en uygun motorlardan biri yapıyor Volta rm5’i.

Öncelikle Volta markasından bahsetmek gerekirse yerli bir marka Türkiye fabrikası olduğu gibi Çinde’de fabrikası var ve şuanda birçok ülkeye ihracat yapan bir marka. Voltanın RM5 modeline gelecek olursak, en belirgin özelliği fiyatı o yüzden ilk olarak fiyatından bahsetmek istiyorum.

Şuan güncel fiyatı 17.750 tl, bu da rakiplerinin önüne çıkartıyor RM5 modelini. Tasarım olarak nmax’e çok benziyor ancak tasarım tamamen Türk mühendisler tarafından yapılmış ama motoru Çin’den ithal edilmiş.

TEKNİK ÖZELLİKLER

170 cc’lik tek silindir Çin’den ithal edilen bir motora sahip.

TOP SEPED

Top seped konusuna gelecek olursak 90 100 leri rahat görüyor zorlanırsa 120 lara kadar çıkacağını düşünüyorum.

FREN

Ön taraf abs ile geliyorken arkada abs bulunmuyor. Buna rağmen freni doğru kullanırsanız sınıfındaki en iyi fren sistemine sahip motor diyebiliriz. Arka tarafta da ABS olsaymış çok iyi olurmuş sadece arkada tarafı kullanırsanız baya bir kayıyorsunuz.

GÖSTERGE PANELİ

Ufak sade bir gösterge ekranı var yine bu ekran nmax ekranını andırıyor. Hız göstergesi, benzin, saat, trip metre ve toplam kmyi gördüğümüz bir ODO metre bu ekranda yer alıyor.

FARLAR SİNYALLER ve AYNALAR

Sinyal tasarımı nmax’i çok fazla andırıyor, güzel bir tasarıma sahip. Ön farlar gece farları ile birlikte yanıyor ayrılsa çok daha şık dururmuş. Aynaları da gayet yeterli arka tarafı çok rahat görüyorsunuz.

BENZİN

6,5 litrelik bir deposu var 100 kmde ortalama 2,5 3 litre kadar bir benzin tüketimi var.

AĞIRLIK

124 kglık çok hafif bir motor buda sürüş olarak sizi rahat ettiriyor. Güzel bir sürüş deneyimi yaşamanızı sağlıyor.

LASTİKLER

Üzerinde yine yerli bir marka olan Anlas lastikleri ile geliyor. Lastiklerde gayet yeterli aldığınızda bu şekilde gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

SELE ve OTURUŞ

Oturuş pozisyonu ve gidon tutuşu olarak çok rahat bir motor. Trafikte çok rahat şekilde aralara girip çıkabilirsiniz. Gidon açısı olarakta gayet başarılı.

BAKIM ARALIKLARI

Rodajdan sonra 2 bin km de bir bakıma gitmeniz gerekiyor.

SORUNLAR EKSİ YÖNLER

Tek silindir olduğu için belli bir devirden sonra hissedilir bir titreşimi var. Alt devirleri biraz güçsüz. Sele altı bagajı ufak yarım kask bile sığmıyor ama ruhsatınızı disk kilidinizi vs sığdırırsınız. Ancak standart çanta demiri geliyor rahatlıkla bir top case alıp takabilirsiniz. Ön rüzgarlık rüzgarı çok fazla kesmiyor.

adalramazan

Yorum Yap